پنکه

Wiki Article

با عضویت در باشگاه مشتریان انتخاب سنتر، اولین نفری باشید که از تخفیفات ما با خبر می شوید

سپس مواردی مانند میزان مصرف انرژی، ویژگی ها، برند و مزایای کولر گازی مربوطه ، باید مورد بررسی قرار گیرد.

از طرفی این پنکه ثابت است و برای بادزنی به اطراف باید به صورت دستی آن را چرخاند. اما سبکی و راحتی حمل‌ونقل آن را به گزینه مناسبی برای بسیاری از فضاها تبدیل کرده است.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

درحالی‌که با پنکه از قبل آشنا بودیم، فناوری­‌های جدیدتر و ویژگی­‌های خاص اضافه شده باعث به‌وجودآمدن محصول دیواری گردیده است. انواع پنکه جزو وسایل سرمایشی محسوب می­‌شوند و ابزاری ضروری برای محل سکونت شما خواهند بود. یکی از ویژگی­‌های جذاب آنها خنک‌کردن هوا در سریع‌ترین و آسان‌ترین حالت است.

 این کولرها از دو واحد یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل می‌شوند. یونیت خارجی شامل کمپرسور و کندانسور است که آن را خارج از ساختمان نصب می کنند.

در ادامه همراه ما باشید تا مهمترین اطلاعات موردنیاز برای انتخاب و خرید انواع کولر گازی و اسپلیت را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم.

برخی از افراد در طول روز جریان باد قوی تری را به نسبت زمانهای دیگر می خواهند و شبها جریان ملایم تری را خواستارند پنکه های چند سرعته انتظارات همه افراد را به خود جلب کرده است چرا که دسترسی تنظیمات دلخواه با سرعت های متفاوت را به کاربر می دهد حتی در بعضی از مدل های پنکه حالت خواب وجود دارد که این حالت با صدای کم یا حالت بی صدا همراه با وزش باد ملایم آرامش بخشی را ایجاد می کند.

 این کولرها از دو واحد یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل می‌شوند. یونیت خارجی شامل کمپرسور و کندانسور است که آن را خارج از ساختمان نصب می کنند.

پایه‌های پنکه قابل تعویض هستند. این پنکه دارای موتور مقاوم و بسیار کم صدا است.

طبق استاندارد فیوز و کلید کولر آبی باید سرراه فاز ورودی به کولرآبی نصب شود تا از خطر برق گرفتگی جلوگیری به عمل آید. در این وسیله سرمایشی برای حفاظت تجهیزات الکتریکی در مقابل خطرات احتمالی مانند نوسان برق، فیوز سرراه فاز سیم ها یا کابل ارتباطی به کلید مخصوص نصب شده و در صورت نوسانات به طور خودکار قطع می شود .

هـ) برای یونیت بیرونی یا کندانسور کولر خود یک سایبان مناسب قرار دهید.

لازم به ذکر است کلیه کولر گازی های ارائه شده در سایت مجموعه تخصصی دماتجهیز دارای شناسه کالا و قیمت مناسب بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت‌ها لحاظ گردیده است.

درواقع اگر مجموع طول لوله های رابط بین پنل داخلی و یونیت بیرونی از مقدار مشخص (برای هر ظرفیت کولر گازی) بیشتر باشد، کاهش شدید راندمان و عملکرد دستگاه را به دنبال دارد.

Report this wiki page