کاشت ریش تهران

Wiki Article

۱۸ دقیقه مراحل کاشت ریش و سبیل طبیعی + فیلم و تصاویر واقعی

این روش تراکم مناسبی از مو در ناحیه دلخواه شما را ایجاد می‌کند.

از خوردن و استفاده کردن از مشروبات الکی نیز به مدت یک ماه قبل و بعد از کاشت بپرهیزید. چراکه الکل باعث رقیق شدن خون و در نتیجه خونریزی در هنگام‌ کاشت ریش می شود.

در مرحله بعد گرافت‌ها دسته بندی شده و به پیوندهای حاوی یک، دو و سه تار مو تقسیم می‌شوند. سپس این واحدهای کوچک به کمک ابزار مخصوص در نواحی کم پشت ریش و سبیل کاشته می‌شود. همانطور که گفته شد، توجه به زاویه کاشت مو یا خواب مو مهمترین نکته برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی است. در صورتی که فرآیند کاشت ریش و سیبیل با دقت و مهارت کافی انجام شده و بیمار پس از عمل به خوبی از نواحی کاشته شده مراقبت کند، نتیجه عمل کاملا طبیعی و دائمی خواهد بود.

آیا کاشت ریش دائمی است؟ بله، پیوند ریش نتایج دائمی و طبیعی می دهد تا بتوانید از ریش خود برای مادام العمر لذت ببرید.

آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا یک تخفیف اختصاصی برای شما ارسال کنیم آدرس ایمیل

مناسب‌ترین روش کاشت ریش و سبیل برای شما، روشی است که با کمترین میزان استرس و چالش، بهترین نتیجه ممکن را برای شما رقم بزند.

اما در دنیای امروز، جای نگرانی برای حل این مشکل وجود ندارد. روش‌های مختلفی برای رشد مجدد ریش و سبیل وجود دارد که یکی از مطمئن‌ترین و البته دائمی‌ترین آن‌ها، کاشت ریش و سبیل است.

این موهای جدید پیوندی همانند موهای طبیعی رشد خواهند کرد و دچار ریزش نخواهند شد پس دیگر جای نگرانی ندارد.

بنابراین در این روش کاشت مو هم ابتدا فولیکول‌ها از یک ناحیه مشخص برداشته شده و سپس در قسمت گیرنده کاشته خواهند شد.

من در آدنیس کاشت ریش انجام دادم و خیلی راضی هستم به نسبت قیمت کیفیت کار خوب میدهند

دکتر پوست در ابتدا فولیکول های سر را جهت کاشت در قسمت صورت دریافت می کند و در صورت سوراخ هایی ایجاد می نماید تا فولیکول ها را با سوزنی ریز و نازکی پیوند دهد این پروسه بسیار حساس و نیاز به دقت بالایی دارد چرا که جهت کاشت موها باید با زاویه خواب یکی باشد. اگر این مورد به خوبی رعایت شود، کاشت مو طبیعی خواهد شد.

برای اینکه هر چه زودتر به نتیجه مطلوب برسید، بهتر است که بعد از کاشت ریش از غذاهای سالم و میوه و سبزیجات استفاده نمایید. در صورتی که پزشک برای شما دارویی را تجویز کرده، بر اساس دستور وی آن را بخورید.

کاشت ریش مناسب افرادی است که در جریان عوامل بیرونی و محیطی مانند: ضربه ، بریدگی ، اسکار و… ریش خود را از دست داده اند، چراکه باعث مخفی شدن آنان شده و کاشت ریش تهران قسمت های عیب دار را پوشش می دهد.

Report this wiki page