کلینیک زیبایی آرتا بیوتی سنتر

Wiki Article

عمل زیبایی چشم: عمل زیبایی چشم نوعی جراحی است که در آن گوشه‌های چشم تغییر می‌کنند و باعث بزرگ‌تر شدن چشم می‌شوند.

یک پیشرفت قابل توجه در تکنولوژی و جایگزین غیر تهاجمی برای جراحی لیفتینگ پوست صورت و یک گزینه درمانی است.

دئودورانت: برای ایجاد رایحه خوش و از‌بین‌بردن بوی عرق. در این ویدئو دکتر منوچهر سدیفی فوق تخصص زیبایی، پوست و لیزر در مورد لکه‌های پوستی از جمله کک و مک، لکه‌های قهوه ای، خال و لکه‌های روشن و روش درمان آنها با شما صحبت می‌کند. دارو درمانی برای زیبایی بدن

این یک واقعیت شناخته شده است که آنچه می خورید و می نوشید روی پوست شما منعکس می شود. علاوه بر نوشیدن مقدار زیادی آب برای حفظ رطوبت و تمیزی پوست، می توانید نوشیدنی هایی را انتخاب کنید که کالری کمی دارند اما سرشار از مواد مغذی هستند و برای پوستتان مفید هستند.

بیوگرافی و عکس های بیرون سریالی بازیگر نقش مرجان سریال نون خ!

ژل لب روسی: ژل لب روسی یک مدل طبیعی که تغییرات چشم‌گیری در لب‌ها ایجاد نمی‌کند و برای افرادی که بار اول تزریق انجام می‌دهند، توصیه می‌شود. در این مدل ژل به قسمت بالایی لب بیشتر تزریق شده و فرم بالای لب مثل قلب می‌شود.

همانطور که اشاره کردیم زیبایی یک مساله نسبی است و در گذر زمان معیارهای زیبایی دستخوش تغییرات بسیاری شده‌است. به‌گونه‌ای که معیارهای زیبایی امروز در سراسر جهان هیچ شباهتی به معیارهای زیبایی قرون وسطی یا زمان ایران باستان ندارد. به طور مثال در دوران رنسانس داشتن شکم بزرگ و اندام چاق نشانه‌ی زیبایی و نشان‌دهنده رفاه و ثروت مردم محسوب می‌شد، درحالی که امروزه معیار زیبایی کلینیک زیبایی آرتا بیوتی زنان غربی داشتن اندامی متناسب است.

اگر فکر می‌کنید عادت کردن به ورزش کار سختی است، حتما مطلب زیر را بخوانید:

صورت و پوست بدن را ماساژ دهید. ماساژ صورت و بدن را می‌توانید با روغن‌های گیاهی مانند جوجوبا، زیتون، آرگان انجام دهید.

روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی یا ورزش کنید و استرس را کاهش دهید. استرس موجب تضعیف سیستم دفاعی بدن و کاهش بازسازی سلول‌های بدن می‌شود. فعالیت بدنی نه تنها به مراقبت از پوست کمک می‌‌کند بلکه فعالیت سلول‌های خون را نیز افزایش می‌دهد و اکسیژن‌رسانی را بهبود می‌‌بخشد.

همین الان بهترین دکتر برای لایه‌برداری پوست رو پیدا کن!

ماسک صورت به‌خصوص ماسک‌های گیاهی، می‌توانند مشکلات پوستی را از بین ببرند و زیبایی بدن و صورت را به شما برگردانند. باتوجه به نیازهای پوستی خودتان می‌توانید از این ماسک‌ها استفاده کنید. نکته قابل توجه این است که شما باید به‌صورت منظم از این ماسک‌ها استفاده کنید؛ چون تأثیر آن‌ها در طولانی‌مدت آشکار می‌شوند نه یک شبه!

اغلب زنانی که سینه‌های بزرگ و سنگینی دارند، بعد از مدتی دچار ناراحتی قابل‌توجهی از جمله گردن‌درد، کمردرد یا ضعف در اعتماد‌به‌نفس هستند.

بعضی افراد به دلایل مختلفی از جمله ژتیک، افزایش سن، تغییرات وزن، یا آسیب‌ دارای باسن افتاده و بدفرمی هستند. در این افراد، پوست باسن نسبت به حجم باسن زیاد است. در لیفت باسن، پزشک پوست و چربی اضافی و بافت‌هایی که باعث بدفرم‌شدن باسن شده‌اند را برمی‌دارد و باعث فرم‌دهی و لیفت باسن می‌شود.

Report this wiki page