دستگاه لیزر موهای زائد

Wiki Article

نانوفت چیست؟ تزریق چربی از طریق نانوفت چه کاربردی دارد؟

موهای بدن شما همیشه در یک مرحله نیستند ، بنابراین شما باید چند درمان را انجام دهید ، به طور متوسط بین شش تا هشت جلسه لازم است تا تمامی موهای خود را از بین ببرید.

جذب مکرر انرژی نور موجب از بین رفتن تتو می شود درنتیجه می توان آن را توسط سیستم های فیلترینگ طبیعی بدن برداشت. با ترکیب درست طول موج نور و تکرار پالس های آن، جوهر با وارد کردن کمترین صدمه به پوست برداشته می شود.

تعداد جلسات: تعداد جلسات یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت لیزر الکس کندلا است. تعداد جلسات لیزر با توجه به ناحیه درمان توسط پزشک مشخص می شود.

بزرگتر شدن نقطه کانونی لیزر در این دستگاه (باعث از بین رفتن موی زائد در هر نقطه بطور چشمگیری خواهد شد)

آیا تغییر دستگاه لیزر باعث افزایش تعداد جلسات لیزر می شود؟

لیزر الکساندرایت معمولاً برای رفع موهای زائد و جوانسازی پوست استفاده می شود، در حالی که لیزر کندلا معمولاً برای درمان های مختلفی از جمله رفع موهای زائد، جوانسازی پوست و درمان ضایعات عروقی و رنگدانه استفاده می شود. هر دو لیزر مزایا و معایب خاص خود را دارند و بهترین انتخاب به نیازهای فردی و نوع پوست بستگی دارد. برای توصیه های شخصی با یک متخصص دارای مجوز مشورت کنید.

تصور بسیاری از افراد این است که استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد تنها مختص به زنان است. اما در واقعیت، تقریباً نیمی از افرادی که برای رفع موهای زائد مراجعه می‌کنند، مردان هستند و ناحیه‌هایی مانند کمر، گردن، سینه یا شکم را در نظر می‌گیرند.

کلینیک پوست و لیزر دکتر میرزایی از بهترین و بزرگترین مرکز لیزر موهای زائد در این مرکز امکان استفاده از به روزترین دستگاه های لیزر موهای زائد، از جمله لیزر الیت پلاس سایناشور و الکساندرایت کندلا توسط کادری زبده، زیر نظر متخصص پوست برای مراجعین محترم فراهم گردیده است. نکته مهم درباره علت تفاوت قیمت در مراکز لیزر

به دنبال لوگو و بسته بندی سازنده باشید. اگر موجود نباشد یا تقلبی به نظر برسد، احتمالا جعلی است.

از آنجا که دستگاه های لیزر الکس کندلا قیمت های بالایی دارند و نگهداری و تعمیرات آنها به صرفه نیست، لذا شرکت همدم طب در جهت آسایش و سهولت همراهان خود اقدام به طراحی و تولید دستگاه لیزر غیر تماسی اپتیمکس کرده است.

کرم ضد آفتاب بایستی هر چهار تا شش ساعت یک بار مورد استفاده قرار گیرد. بایستی توجه شود که لباس مانع تأثیر پرتو مرکز لیزر مو تهران مضر آفتاب بر پوست نشده و در واقع لباس جایگزینی برای کرم ضد آفتاب محسوب نمی‌شود.

انجام لیزر موهای زائد اگر به صورت اصولی انجام شود، عوارض خاصی ندارد. تنها زمانی فرد دچار عوارض پس از لیزر می‌ شود که دستگاه لیزر استاندارد نباشد و یا اپراتور دستگاه، فردی با تجربه و آموزش دیده‌ نباشد. در واقع در این روش تنها لایه سطحی و فولیکول مو تحت تاثیر قرار می‌ گیرد و وارد اندام ‌های داخلی بدن نمی ‌شود. به همین علت، باید در انتخاب مرکز لیزر مناسب که نیروهای با تجربه و کارآزموده ای داشته باشد از مهم ترین اقدامات شما قبل از شروع درمان است. درد، خارش، سوختگی و قرمزی و… از جمله عوارضی هستند که در مواجهه با اپراتور بی تجربه و دستگاه غیر استاندارد تجربه خواهید کرد.

رفع جای جوش (کرم، لیزر، ژل، میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن)

Report this wiki page