طراحی سالن کنفرانس

Wiki Article

اگر قصد طراحی سالن کنفرانس دارد توجه ویژه‌ای برای روی تجهیزات صوتی داشته باشید، شرکت معماری شیپ شما را قدم قدم تا رسیدن به یک فضای کاربردی و مدرن همراهی خواهد کرد.

همانطور که در بخش بالا نیز اشاره شد طراحی سالن ها موارد بسیاری را شامل می گردد. اما اساسی ترین پرسش که بر روی نحوه طراحی این سالنها تاثیر دارد کارکرد مورد انتظار از فضاست.

تجهیز سالن آمفی تئاتر

طرح هایی که در این بخش ارائه می شوند از لحاظ متریال مصرفی از پوشش کف و دیوارها گرفته تا صندلی ها و حتی درب های سالن با طرح های پیشنهادی تصویب شده در بخش پیشین منطبق است.

پس از تایید طرح های اولیه نوبت به تهیه نقشه های سالن می رسد. نقشه هایی که شامل پلان، مقاطع طولی – عرضی و چیدمان فضا است.

چند موضوع اساسی در آکوستیک بودن یک فضا وجود دارد که باید هنگام طراحی اتاق کنفرانس یا سالن اجتماعات به آنها توجه شود.

عمده کاربرد میز کنفرانس بشرح زیر میباشد :برگزاری همایش‎‌‌ها و جلسات-جلسات گروهی و تیمی در داخل شرکت-انجام مذاکرات و انعقاد قرارداد با سایر شرکت‌‌‌ها

در طراحی سالن کنفرانس و همایش و همگام با طراحی معماری نیاز است طرح های الکتریکال نیز تهیه گردند. این طرح ها شامل تهیه نقشه ها و اطلاعات پیرامون سیستم های صوت، تصویر و نورپردازی سالن خواهد بود.

ولی در اتاقهایی که میز کنفرانس در یک گوشه از اتاق و بصورت جدا از میز مدیریت میباشد این فکر بیشتر قوت میگیرد که مدیر دوست داردتمام تمرکز خود را برروی موضوع جلسه بگذارد علاوه بر آن نمایانگر احترامی میباشد که مدیر به اعضا شرکت کننده در جلسه ادامه پست نیز میگذارد .

به این صورت که اگر تعداد نفرات در جلسات، بیشتر از ۱۰ نفر باشد، باید ابعاد کوچکتری را استفاده کنید. اما برای کسانی که جلسات پر تعدادی را برگذاری می کنند، باید سالن بزرگتری را برای این کار اختصاص دهید.

به‌ طور کلی حداکثر تعداد صندلی‌های اطراف میز کنفرانس با توجه به ابعاد آن محاسبه می‌شود که برای مثال در یک میز با طول ۱۸۰ سانتی‌متر حداکثر می‌توانید از ۶ صندلی استفاده کنید.

در واقع این مکان نقش تعیین کننده ای در آینده و سرنوشت شرکت ایفا می کند.

شرکت خوشگوار (کوکاکولا) ۱۳-۰۸-۱۴۰۲ شیشه لاکوبل چیست؟ از بررسی مزایا و معایب تا کاربرد انواع آن ۱۳-۰۸-۱۴۰۲ پارتیشن آکوستیک چیست؟ بررسی کاربرد، مزایا، ویژگی + نکات خرید و نصب ۱۳-۰۸-۱۴۰۲ مبلمان کرو مناسب محیط های اداری و رسمی، نکات خرید و نحوه چیدمان ۱۳-۰۸-۱۴۰۲ تاثیر مبلمان لوکس اداری در زیبایی محل کار ۱۳-۰۸-۱۴۰۲

آشنایی با دوربین کنفرانس ساخت و طراحی سالن های کنفرانس

Report this wiki page